Szállítási és fizetési feltételek
Fizetés
Fizetés utánvétellel készpénzben vagy kártyával a futárnak vagy az üzletben az eladónak: Amennyiben a Honlapon megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra vagy személyesen veszi azt át a Megrendelő az üzletben, a megrendelés végösszegét a futárnak, vagy az üzletben az eladó részére kell megfizetni. (Utánvétes szállításhoz válassza GLS kiszállítást.)
Bankkártyával: Személyes átvétel és kiszállítás esetén is van rá lehetőség. A megrendelés végösszegének kifizetése ez esetben az üzletben készpénzben vagy az OTP Bank SimplePay bankkártyás rendszerén keresztül történik, illetve kiszállítás esetén a GLS vagy az MPL mobil terminálján keresztül végezhető.
A részletes SimplePay fizetési tájékozató elérhető az alábbi logóra kattintva PDF formában.
Számla
Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállítását megelőzően a Megrendelő részére, a kifizetés igazolására PDF alapú számlát a megrendelés során megadott e-mail címre elküldi, illetve papíralapú számlát küld a Megrendelő részére a csomagban.
Szállítási és átvételi módok, és áraik
A megrendelt terméket az ÁSZF 1. pontban megjelölt szerviz és bolthely címén tudja a Megrendelő átvenni személyesen, vagy az Ön által megadott szállítási címre kerül kiszállításra a megrendelése a GLS vagy az MPL futárszolgálattal.
A Megrendelése állapotának változásairól, beérkezéséről, illetőleg a futárnak való átadásról e-mail, vagy SMS értesítést küld a Szolgáltató a Megrendelő részére, ezért fontos, hogy a regisztráció folyamán pontos adatok és SMS fogadására képes telefonszám kerüljön rögzítésre.
Munkanapokon a délig leadott, és Szolgáltató raktárában lévő rendelési tételeket, még aznap összekészíti a Szolgáltató, és ha kiszállítással kérte a csomagot, legkésőbb a következő munkanap folyamán átadásra kerül a GLS-nek. MPL választása esetén a futárnak átadás és így a szállítási idő logisztikai okokból elérheti a 2-3 hétet is.
Ha a megrendelt termék nincs raktáron vagy több tételből áll a megrendelés, akkor a termék csak akkor kerül összekészítésre és átadásra a futárnak, ha minden termék rendelkezésre áll.
Személyes átvétel esetén készpénzes, illetve bankkártyás fizetésre van lehetőség figyelembe véve a készpénzes fizetésre vonatkozó jogszabályokat.
Kiszállítás kérése esetén rendelését a GLS vagy az MPL csomagküldő szolgálat viszi ki a Megrendelő részére a számlacímmel azonos, vagy ettől eltérő, Megrendelő által megadott címre. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, célszerű szállítási címként a munkahelyi címét megadni, amennyiben erre lehetősége van.
A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben, ha a Megrendelő utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítás, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére, illetve köteles a megrendelés értékét átutalással megfizetni a Szolgáltató részére. MPL választása esetén a sikertelen kézbesítési kísérletek után a legközelbbi postán a csomag még pár napig átvehető. A pontos információk elérhetőek a posta.hu oldalon.
A csomag átvételekor a futár jelenlétében a Megrendelő köteles ellenőrizni annak külső sértetlenségét. Ha a csomag kívülről szemmel láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot!
Kiszállítás esetén a termék ellenértékét, valamint a kiszállítás díját a rendelés átadásakor készpénzben vagy bankkártyás tranzakcióval kell megtéríteni a futárnak a GLS utánvétes szállítási mód esetén. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levele alapján minden költséget tartalmaz.
Szállítási díjak
A kiszállítás díja Magyarország egész területén GLS utánvét esetén 2.500 Ft + áfa (bruttó 3175 Ft),
átutalásos vagy bankkártyás fizetés és GLS választása esetén esetén pedig 1.900 Ft + áfa (bruttó 2413 Ft).
Házhozszállítás MPL futárszolgálattal 1566,93+áfa (bruttó 1990 Ft), de csak 10 kg-ig és 2-3 hét szállítási idővel tudjuk biztosítani.
Szállítási költség 100.000 Ft +áfa vásárlási érték fölött nincs.
Szállítási határidő
A megrendelés kiszállításának határideje 1-2 munkanap (GLS esetén) vagy 2-3 hét (MPL esetén).
Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.